AU.665 Müügimetoodika kõigile, kes hoolivad klientidestAbi
Pealehele
 
Toimumisaeg -
Maht6 akadeemilist tundi (6 tundi auditoorset), 0,25 EAP
ToimumiskohtTartu linn
Toimumiskoha info
Õppekeskkonna kirjeldus
Toimumise ajakava ja lisainfo
 
Õppevormlähiõpe
Õppekeeleesti keel
ÕppejõudNimiÕppejõu kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus
Arved Liivrand
 
Hinnainfo
Tulumaksutagastus füüsilisest isikust maksjaleEi
 
Sihtrühm
Maksimaalne osalejate arv20
 
Õppekava rühmTurundus ja reklaam
Eesmärk
 
ÕpiväljundidKoolitusel osalenu:
- oskab lisaks toote/teenuse hinnanumbrile on välja tuua rahalise kasu numberi kliendile - vähem vaidlusi hinna üle!
- teab kuidas efektiivsemalt aega kasutada müügiprojektide ettevalmistamisel, vähem stressi müügiinimesel!
- oskab presenteerida lahendus isiklikult, mitte kirjaliku pakkumisena, mille eesmärgiks on hinnakontroll ja turuülevaated!
- suudab müügiprotsessi muuta ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale.
 
SisuTeemaMaht tundidesÕppejõud
Kliendi vajadustele keskendumine:
- Milline on erinevus lihtsate ja komplektsete müügitehingute vahel?
- Kuidas küsida situatsiooniküsimusi ostja olemasoleva olukorra või tausta kohta?
- Mille poolest erinevad ostja varjatud vajadused sõnaselgetest vajadustest?
- Kuidas kliendi vajadused "kasvavad"? Teie toode, kui "probleemi lahendaja".
- Kuidas sõnastada küsimusi ostja probleemide, raskuste või rahulolematuse kohta?
.
3Arved Liivrand
Võimaluste demonstreerimine ja müügi sooritamine:
- Kuidas vihjeküsimused aitavad ostjal probleemi tagajärgedest paremini aru saada
- Miks on tähtis küsida tasuvuseküsimusi, et ostja aru saaks lahenduste väärtuse, olulisuse või kasulikkuse kohta?
- Millised on teie toote iseärasused, eelised ja kasud?
- Müügi sooritamine.
.
Rühmatööd.
3Arved Liivrand
 
Nõuded lõpetamiseks
 
Väljastatav dokumenttõend
 
Kursus toimub, kui osalejaid on vähemalt1
Registreerumise lisainfo
Eesti Maaülikooli infosüsteemid. Leht koostatud 12.02.2025 00:45