| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Aasta õppekavad 2006/2007 2007/2008 2008/2009 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016 2016/2017 2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 2025/2026 õppeaastal sisseastunutele |
|
|
|
Õppekava kood | 80520 |
Õppekava lühend | LU |
Õppekava nimetus eesti keeles | Loodusturism |
Õppekava nimetus inglise keeles | Nature Based Tourism |
Olek | Kinnitatud |
Struktuuriüksus | Põllumajandus- ja keskkonnainstituut |
|
Õppeaste | bakalaureuseõpe |
Õppekava EHISe tase | 511 bakalaureuseõpe (3+2) |
ISCED-97 tase | 5A1 |
|
Õppevaldkond | Loodusteadused, matemaatika ja statistika |
Õppesuund | Keskkond |
Õppekava rühm | Keskkond, mujal liigitamata |
Õppekavagrupp | Bio- ja keskkonnateadused |
|
Õppekeel | eesti |
Õpiväljundite saavutamiseks vajalikud teised keeled | inglise |
Õppevorm | päevaõpe |
Õppesüsteem | Ainesüsteem |
Nominaalkestus | 3 aastat |
Maht (EAP) alates 31.08.2009 | 180 |
Maht (AP) enne 31.08.2009 | 120 |
|
Antava kraadi nimetus | Loodusteaduse bakalaureus |
Antava kraadi nimetus inglise keeles | Bachelor of Science |
Antava kraadi lühend | BSc |
Lõpetamisel väljastatav dokument | Diplom |
|
Ülikooli nõukogus kinnitamise kuupäev | 30.03.2006 |
Õppe läbiviimise õigus õppekavagrupis | tähtajatu |
Haridus- ja Teadusministeeriumi õppekavade registrisse kandmise kuupäev | 19.06.2006 |
|
Õppekava juhid | Nimi | Alates | Kuni |
| Marika Kose | 01.01.2022 | |
| Vaata eelmisi õppekava juhte |
VÕTA nõustajad | Maire Vatsar |
VÕTA komisjon | Katrin Jõgar (esimees), Sirje Vilbaste, Ülle Roosmaa, Kadri Karp, Toomas Muru, Lea Sudakova, Kaja Orupõld |
Õppekavakomisjon | Nimi | Amet/tiitel | Alates | Kuni |
| Piia Jaksi | doktorant, nooremteadur | 09.11.2021 | |
| Tiiu Kull | esimees, professor | 15.05.2015 | |
| Lea Sudakova | lektor | 15.05.2015 | |
| Marika Kose | lektor, ettevõtja | 15.05.2015 | |
| Tarmo Pilving | lektor, ettevõtja | 26.09.2017 | |
| Vaata eelmisi liikmeid |
Vastuvõtutingimused |
eesti keeles | gümnaasiumi lõputunnistus, lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta või nendele vastav kvalifikatsioon. |
inglise keeles | gümnaasiumi lõputunnistus (Secondary School Leaving Certificate), lõputunnistus kutsekeskhariduse omandamise kohta (Certificate of Vocational Secondary Education) or a corresponding qualification giving access to higher education. |
Üldeesmärgid |
eesti keeles | Valmistada ette spetsialiste, kellel on mitmekülgsed teadmised Eesti loodusest (taimekooslused, liigid, geoloogia, mullastik, maastik), paikkondade eripäradest ja kujunemisloost. Spetsialist on pädev siduma need teadmised turismialaste põhiteadmistega ja oskab neid jätkusuutliku ning vastutustundliku loodusturismi arendamisel kasutada |
inglise keeles | The aim of the curriculum is to educate specialists with diverse knowledge and understanding of Estonian natural environment (habitats, species, geology, soils, landscape), and regional development of cultural differences. The nature tourism specialist will be able to combine the knowledge with basics of tourism and apply for developing sustainable nature tourism. |
Õpiväljundid |
eesti keeles | Õppekava edukalt läbinu: 1) oskab kirjeldada loodusteaduste ja sotsiaalmajanduse põhimõisteid, selgitada teoreetilisi printsiipe ja rakendada asjakohaseid uurimismeetodeid; 2) tunneb loodust, keskkonnakaitse rakendusalasid ja valdkondade omavahelisi seoseid; 3) orienteerub loodusturismi arengusuundades; 4) oskab analüüsida loodusturismi ja valdkonnaga seotud ettevõtluse arenguga seotud probleeme ja hinnata erinevaid lahendusi; 5) oskab erialaste ülesannete lahendamiseks informatsiooni koguda, analüüsida ja kriitiliselt hinnata, kasutades kohaseid meetodeid, tehnoloogiaid ja vahendeid; 6) oskab kasutada tööks vajalikke info-, esitlus- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid ning omab head suhtlusoskust; 7) oskab erialaga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitada eesti ja inglise keeles; 8) omab valmisolekut töötamiseks avalikus ja erasektoris (sh turismiettevõtetes ja turismiarendusorganisatsioonides); 9) suudab rakendada omandatud teadmisi ja oskusi erialases töös ning jätkata õpinguid magistritasemel ning mõistab elukestva õppe vajadust; 10) on valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse; 11) vastutab oma erialase tegevuse tagajärgede eest ühiskonnas; 12) omab valmisolekut meeskonnatööks ja ühistegevuseks. |
inglise keeles | The graduate: 1) is able to describe the basic concepts of natural sciences and social economy, to explain theoretical principles and implement relevant research methods; 2) has knowledge of nature, applications of environmental protection and interdisciplinary connections; 3) understands current developments and problems in nature tourism; 4) is able to analyze problems related to the development of nature based tourism and corresponding business, and evaluate various solutions; 5) can gather, analyse and critically assess information for solving speciality related tasks, using appropriate methods, technologies and facilities; 6) is able to use professional information, presentation and communication technologies and has good communication skills; 7) can explain speciality related problems orally and in writing in Estonian and English; 8) is prepared to work in government institutions and in private sector (tourism operators, tourism development organizations, etc.); 9) is able to apply the acquired knowledge and skills in work and continue studies in the Master level, understands the need for lifelong learning; 10) is ready to actively participate in the civil society and demonstrate tolerance towards the diversity of attitudes and values; 11) is responsible for the consequences of his/her professional activities in society; 12) is ready for team work and joint activity. |
|
|
|
Aasta õppekavad 2006/2007 2007/2008 2008/2009 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016 2016/2017 2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 2025/2026 õppeaastal sisseastunutele |