|
|
Õppekava "Loodusturism" vaatamine | Abi | |
Pealehele |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Aasta õppekavad 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016 2016/2017 2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 õppeaastal sisseastunutele |
|
|
|
Õppekava kood | 80519 |
Õppekava lühend | LUm |
Õppekava nimetus eesti keeles | Loodusturism |
Õppekava nimetus inglise keeles | Nature Based Tourism |
Olek | Kinnitatud |
Struktuuriüksus | Põllumajandus- ja keskkonnainstituut |
|
Õppeaste | magistriõpe |
Õppekava EHISe tase | 614 magistriõpe (3+2) |
ISCED-97 tase | 5A2 |
|
Õppevaldkond | Loodusteadused, matemaatika ja statistika |
Õppesuund | Keskkond |
Õppekava rühm | Keskkond, mujal liigitamata |
Õppekavagrupp | Bio- ja keskkonnateadused |
|
Õppekeel | eesti |
Õpiväljundite saavutamiseks vajalikud teised keeled | inglise |
Õppevorm | sessioonõpe |
Õppesüsteem | Ainesüsteem |
Nominaalkestus | 2 aastat |
Maht (EAP) alates 31.08.2009 | 120 |
Maht (AP) enne 31.08.2009 | 80 |
|
Antava kraadi nimetus | loodusteaduse magister |
Antava kraadi nimetus inglise keeles | Master of Science |
Antava kraadi lühend | MSc |
Lõpetamisel väljastatav dokument | Diplom |
|
Ülikooli nõukogus kinnitamise kuupäev | 30.03.2006 |
Õppe läbiviimise õigus õppekavagrupis | tähtajatu |
Haridus- ja Teadusministeeriumi õppekavade registrisse kandmise kuupäev | 19.06.2006 |
|
Õppekava juhid | Nimi | Alates | Kuni |
| Tarmo Pilving | 01.01.2022 | |
| Vaata eelmisi õppekava juhte |
VÕTA nõustajad | Maire Vatsar |
VÕTA komisjon | Katrin Jõgar (esimees), Sirje Vilbaste, Ülle Roosmaa, Kadri Karp, Toomas Muru, Lea Sudakova, Kaja Orupõld |
Õppekavakomisjon | Nimi | Amet/tiitel | Alates | Kuni |
| Piia Jaksi | doktorant, nooremteadur | 09.11.2021 | |
| Tiiu Kull | esimees, professor | 15.05.2015 | |
| Lea Sudakova | lektor | 15.05.2015 | |
| Tarmo Pilving | lektor, ettevõtja | 26.09.2017 | |
| Marika Kose | lektor, ettevõtja | 15.05.2015 | |
| Vaata eelmisi liikmeid |
Vastuvõtutingimused |
eesti keeles | Bakalaureusekraad, rakenduskõrghariduse õppekava alusel omandatud kõrgharidus või nendele vastav kvalifikatsioon. Lisaks võib ülikooli senat määrata täiendavaid vastuvõtutingimusi. |
inglise keeles | Bachelor's degree, diploma of professional higher education or equivalent qualification. The University Senate may set additional requirements. |
Üldeesmärgid |
eesti keeles | Loodus- seiklus- ja maaturismi ning igaüheõiguse printsiipide alusel külastuse ja reisimise valdkondades süvendatud teoreetiliste teadmiste ja praktiliste oskustega spetsialistide ettevalmistamine, kes on võimelised kestliku arengu põhimõtetest lähtuvalt planeerima, arendama, juhtima ja korraldama turismimajandust ja külastust nii siseriiklikult kui ka rahvusvahelises kontekstis. |
inglise keeles | Preparare specialists with in-depth theoretical knowledge and practical skills in the fields of visitation and travel based on the principles of nature, adventure and rural tourism and Everyone's right and who are able to plan, develop, manage and organize the tourism industry and visitation based on the principles of sustainable development, both domestically and in an international context. |
Õpiväljundid |
eesti keeles | Õppekava läbinu: 1) omab laiapõhjalisi teadmisi kestliku turismi ja külastuse korraldamise, planeerimise, arendamise, koostöö, võrgustumise ja juhtimise teooriatest, uurimismeetoditest ning praktilisest korraldusest loodus- ja maapiirkondades; 2) tunneb kestliku arengu, loodus-, maa-, seiklus-, alternatiiv- ja ökoturismi, teadliku reisimise ja külastuskorralduse olemust, kontseptsioone ja arengusuundi ning nende valdkondade tähtsust ühiskonnas; 3) on võimeline iseseisvalt analüüsima ja mõistma kestliku turismi ja külastuse valdkondade ülesandeid ja lahendama probleeme ning väljakutseid, tunneb valdkonna seadusandlust, eetilisi aspekte ja norme ning väärtusi; 4) tunneb kestliku arengu põhimõtteid ja rolli ühiskonnas, oskab neid seostada erialase valdkonnaga ning hinnata majandus-, sotsiaalse- ja looduskeskkonna muutusi, suurendades turismist ja külastusest tulenevat positiivset mõju ning vähendades turismi ja külastuse negatiivset keskkonna- ja sotsiaalmajanduslikku mõju; 5) oskab teha iseseisvalt uurimistööd: tunneb ja oskab kasutada erinevaid metodoloogiaid ja uurimismeetodeid, oskab töödelda andmeid ning hinnata ja analüüsida saadud tulemusi nii akadeemilises kui praktilises keskkonnas; 6) oskab sünteesida ning kirjalikult ja suuliselt esitada oma uurimistöö tulemusi erinevatele sihtrühmadele nii akadeemilises kui praktilises keskkonnas; 7) evib erialast suhtlemis- ja meeskonnatöö oskust ning kasutab asjakohast info- ja kommunikatsioonitehnikaid; 8) on valmis töötama turismi ja külastuse edendajana ning korraldajana riiklikes ja kohalikes haldusasutustes, era- ja mittetulundussektoris, sh rahvusvahelistes institutsioonides ning on valmis õpingute jätkamiseks doktoriõppes. |
inglise keeles | After completing the curriculum, graduates will be expected to: 1) has broad-based knowledge of theories, research methods and practical organization of sustainable tourism and visitation, planning, development, cooperation, networking and management in nature and rural areas; 2) knows the nature, concepts and development trends of sustainable development, nature-based, rural, adventure, alternative and eco-tourism, conscious travel and visitor management, as well as the importance of these fields in society; 3) is able to independently analyze and understand the tasks of the fields of sustainable tourism and visitation and solve related problems and challenges, knows the legislation, ethical aspects and norms and values of the field; 4) knows the principles and role of sustainable development in society, knows how to relate them to the professional field and evaluate changes in the economic, social and nature environment, increasing the positive impact resulting from tourism and visitation and reducing the negative environmental and socioeconomic impact of tourism and visitation; 5) is able to conduct independent research: knows how to use different methodologies and research methods, is able to process data and evaluate and analyze the obtained results in both academic and practical environments; 6) can synthesize and present the results of his research in writing and orally to various target groups in both academic and practical environments; 7) demonstrates professional communication and teamwork skills and uses relevant information and communication techniques; 8) is ready to work in the field of tourism and visitation as entrepreneur, manager and organizer in national and local administrations, in the private and nonprofit sector, including international institutions, and is ready to continue his studies in doctoral level. |
|
|
|
Aasta õppekavad 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016 2016/2017 2017/2018 2018/2019 2019/2020 2020/2021 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 õppeaastal sisseastunutele |
| |
|