| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Aasta õppekavad 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 õppeaastal sisseastunutele |
|
|
|
Õppekava kood | 218263 |
Õppekava lühend | ENGO |
Õppekava nimetus eesti keeles | Keskkonnajuhtimine kliimamuutuse tingimustes |
Õppekava nimetus inglise keeles | Environmental Governance and Adaptation to Climate Change |
Olek | Kinnitatud |
Ühisõppekava | Jah |
Õppeasutused | Eesti Maaülikool (koordineeriv) |
| Tartu Ülikool |
Ühisõppekava koostöölepingu sõlmimise kuupäev | 10.06.2021 |
Struktuuriüksus | Põllumajandus- ja keskkonnainstituut |
|
Õppeaste | magistriõpe |
Õppekava EHISe tase | 614 magistriõpe (3+2) |
ISCED-97 tase | 5A2 |
|
Õppevaldkond | Loodusteadused, matemaatika ja statistika |
Õppesuund | Keskkond |
Õppekava rühm | Keskkond, mujal liigitamata |
Õppekavagrupp | Bio- ja keskkonnateadused |
|
Õppekeel | inglise |
Õppevorm | päevaõpe |
Õppesüsteem | Ainesüsteem |
Nominaalkestus | 2 aastat |
Maht (EAP) alates 31.08.2009 | 120 |
|
Antava kraadi nimetus | Loodusteaduse magister |
Antava kraadi nimetus inglise keeles | Master of Science |
Antava kraadi lühend | MSc |
Lõpetamisel väljastatav dokument | Diplom |
Lõpudokumente väljastav õppeasutus | Eesti Maaülikool |
|
Ülikooli nõukogus kinnitamise kuupäev | 12.11.2020 |
Õppe läbiviimise õigus õppekavagrupis | tähtajatu |
Haridus- ja Teadusministeeriumi õppekavade registrisse kandmise kuupäev | 06.01.2021 |
|
Õppekava juhid | Nimi | Alates | Kuni |
| Kalev Sepp | 12.11.2020 | |
| Vaata eelmisi õppekava juhte |
VÕTA komisjon | Kalev Sepp (esimees), Margit Kõiv-Vainik, Lagle Lõhmus |
Õppekavakomisjon | Nimi | Amet/tiitel | Alates | Kuni |
| Andres Marandi | EGT esindaja | 03.03.2021 | |
| Dr Anton Shkaruba | Erda Research, Technology, Education, Holland | 03.03.2021 | |
| Helena Gailan | Keskkonnaministeeriumi esindaja | 03.03.2021 | |
| Heli Raagmaa | õppekorraldusespetsialist, TÜ | 06.10.2023 | |
| Kuuno Kasak | kaasprofessor, TÜ | 06.10.2023 | |
| Margit Kõiv-Vainik | programmijuht, TÜ | 06.10.2023 | |
| Piia Post | professor, TÜ | 06.10.2023 | |
| Taavo Tenno | kaasprofessor, TÜ | 06.10.2023 | |
| Kalev Sepp | esimees, professor, EMÜ | 03.03.2021 | |
| Mait Kriipsalu | professor, EMÜ | 03.03.2021 | |
| Peep Mardiste | spetsialist, EMÜ | 06.10.2023 | |
| Lagle Lõhmus | õppekorraldusspetsialist, EMÜ | 03.03.2021 | |
| Karmel Kikas | üliõpilane | 06.10.2023 | |
| Helena Harriet Tamm | üliõpilane | 06.10.2023 | |
| Vaata eelmisi liikmeid |
Vastuvõtutingimused |
eesti keeles | Bakalaureusekraad või sellele vastav kvalifikatsioon. Lisaks võib ülikooli senat määrata täiendavaid vastuvõtutingimusi. |
inglise keeles | Bachelor's degree or equivalent qualifications. In addition, the University Senate may require additional admission conditions. |
Üldeesmärgid |
eesti keeles | Valmistada ette süvendatud ja spetsiifiliste teadmiste ja oskustega keskastmejuhte, kes on spetsialistina võimelised võtma vastutust ning tegema strateegilisi otsuseid keskkonnakorralduse ja keskkonnapoliitika kujundamiseks ja rakendamiseks rahvusvahelisel tasemel, arvestades kliimamuutuse ning Euroopa roheleppe suundumustega. |
inglise keeles | The general objective is to prepare middle managers with comprehensive and specific knowledge and practical skills, who, as specialists, are able to take responsibility and make strategic decisions to formulate and implement environmental management and environmental policy at international level, considering the climate change and the European Green Deal. |
Õpiväljundid |
eesti keeles | Õppekava läbinu: 1) omab süsteemseid ja süvendatud teadmisi keskkonnakorraldusest, -poliitikast ja kliimamuutustest, tunneb valdkonna kontseptsioone ja arengusuundi ning uurimismeetodeid ja oskab neid rakendada, tunneb erialase tegevuse õiguslikku, sotsiaalset ja majanduslikku raamistikku; 2) oskab juurutada säästva arengu printsiipe, suunata strateegilisi otsuseid ning valida inimtegevuse mõju leevendamiseks keskkonnakorralduse sobivaima poliitika ja abinõud; 3) on suuteline piiratud aja ja teabe tingimustes kohaste meetoditega analüüsima ja lahendama erialaseid probleeme, kasutades vajadusel interdistsiplinaarset teaduspõhist teavet; oskab kasutada öko- ja geotehnoloogiaid, ruumianalüüsi ja statistilise andmeanalüüsi ning keskkonna- ja kaugseire meetodeid, valdab tööks vajalikku info- ja kommunikatsioonitehnikat; 4) omab erialast väljendusoskust, käsitleb erialatemaatikat kõnes ja kirjas, on võimeline argumenteerima ja osalema aruteludes ning vahendama erialateavet; 5) oskab teha iseseisvat uurimistööd, oskab sünteesida ja kirjalikult väljendada oma uurimistöö tulemusi ning neid kaitsta avalikul esinemisel; tunneb teaduseetika põhimõtteid; 6) evib professionaalset multidistsiplinaarset ja mitmekultuurilist suhtlemis- ning meeskonnatööoskust, on valmis keskastmejuhina töötama keskkonnakorralduse ja -poliitikaga tegelevates riiklikes ja kohalikes haldusasutustes, mittetulundussektoris ja rahvusvahelistes institutsioonides või erasektoris ning on valmis õpingute jätkamiseks doktoriõppes; 7) oskab hinnata isiklikku professionaalset arengut ja täiendusõppevajadust. |
inglise keeles | After completing the curriculum, the graduates will be expected to: 1) have systematic and comprehensive knowledge of environmental management, policy and climate change, be familiar with the concepts and development trends, also research methods of the field and be able to apply them, know the legal, social and economic framework of the speciality; 2) be able to implement the principles of sustainable development, direct strategic decisions and choose the most appropriate policy and measures for environmental management to mitigate the impact of human activities; 3) be able to analyse and solve professional problems, applying appropriate methods, with limited time and information, if required, using interdisciplinary science-based information; be able to use ecological and geotechnologies, spatial analysis, statistical data analysis, environmental and remote sensing methods, and have the skills of information and communication techniques necessary for work; 4) have the skills for expressing professional ideas, be able to discuss speciality-related topics in speech and in writing, be able to argue and participate in discussions and mediate professional information; 5) be able to perform independent research, to synthesise and express the results of their research in writing and defend them in public speaking; be familiar with the principles of research ethics; 6) have professional multidisciplinary and multicultural communication and teamwork skills, be ready to work as a middle manager in national and local public administration institutions, in the non-profit sector and international institutions or in the private sector, dealing with environmental management and policy, and be ready to continue the studies on the doctoral level 7) be able to assess personal professional development and the need for in-service and further training. |
|
|
|
Aasta õppekavad 2021/2022 2022/2023 2023/2024 2024/2025 õppeaastal sisseastunutele |