ÕPPEAINE ÜLDANDMED | ||||||||||||||||||||||||||||
Ainekood | PK.1573 | |||||||||||||||||||||||||||
Eestikeelne nimetus | Erialapraktika | |||||||||||||||||||||||||||
Ingliskeelne nimetus | Practical training in speciality | |||||||||||||||||||||||||||
Struktuuriüksus | KH Põllumajandus- ja keskkonnainstituut, Hüdrobioloogia ja kalanduse õppetool |
|||||||||||||||||||||||||||
Kogumaht (1 EAP=26 tundi) | 5 EAP | |||||||||||||||||||||||||||
Kestus semestrites | 1 | |||||||||||||||||||||||||||
Toimumise sagedus | igal õppeaastal | |||||||||||||||||||||||||||
Lõpphindamine | Mitteeristav | |||||||||||||||||||||||||||
Eesmärk eesti keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
Erialapraktika eesmärgiks on omandatud teoreetiliste teadmiste kinnistamine, süvendamine ja arendamine ning nende seostamine praktikaga erialalisest tegevusest vahetu osavõtu kaudu eriala asutustes/töörühmades. |
||||||||||||||||||||||||||||
Eesmärk inglise keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
The goal of practice in speciality is fixation of theorethical knowledge, detailization, development and association with professional activities in establishments/working groups. |
||||||||||||||||||||||||||||
Õpiväljund eesti keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
Ainekursuse läbinud üliõpilane: omab süvendatud praktilise töö kogemusi mõnes eriala kitsamas valdkonnas ja oskab neid kogemusi kriitiliselt analüüsida; mõistab õpitud teoreetiliste teadmiste vajalikkust igapäevases praktilises töös ja oskab seda selgitada; omab ülevaadet praktika sooritamise kohaks olnud asutuse või ettevõte (või selle allüksuse) erialasest rollist ühiskonnas; on täiendanud oma iseseisva töö oskusi. |
||||||||||||||||||||||||||||
Õpiväljund inglise keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
On completion of this course the student: acquires detailed experiences of practice on speciality and is able to analyze these skills critically: understands studied theoretical knowledge in practice and can explain it; acquires an overview about the institution and role, where practice was proceeded; have complemented independent skills of speciality. |
||||||||||||||||||||||||||||
Sisu lühikirjeldus eesti keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
Erialapraktika esimeses osa töötab üliõpilane ettevõttes ja võtab osa selle igapäevatööst, olles enne ennast kursi viinud tööohutusnõuetega. Praktika teises osas analüüsib üliõpilane oma tööd ettevõttes ning ettevõtet ja selle osa ühiskonnas. Praktika jooksul tuleb täita praktikapäevikut, milles kirjeldatakse igapäevaseid töid ja antakse omapoolne hinnang praktikale. Analüüsi tulemusena valmib praktika aruanne ja seminari ettekanne, mis tuleb kaitsmisele. |
||||||||||||||||||||||||||||
Sisu lühikirjeldus inglise keeles | ||||||||||||||||||||||||||||
During the first part of practical training students work in the enterprise and take part in the routine work. At the beginning students will get familiar with working processes, equipment and work safety. During the second part of practical training student analyses his/her work in the enterprise and what part the enterprise play in the society. Students have to fill in a record-book of practical training that contains information about the practical work, including personal evaluation on practical training. Outcome of the analyses is a report and presentation which will be defenced. |
||||||||||||||||||||||||||||
1 | / | 1 | ||||||||||||||||||||||||||