MI.1820 | Teaduse kommunikatsioon | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Science communication | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2015/2016 sügis päevaõpe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aine struktuuriüksus | Metsakasvatuse ja metsaökoloogia õppetool (ME) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aine maht (1 EAP=26 tundi) | 2 EAP | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kestus semestrites | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toimumise sagedus | igal õppeaastal | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lõpphindamine | Mitteeristav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ainekava maht | 2 EAP | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppejõud | Kristi Parro (vastutav) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppekeeled | inglise keel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osalejate miinimumarv | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osalejate piirarv | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppeastmed | bakalaureuseõpe, magistriõpe, doktoriõpe, rakenduskõrgharidusõpe, ehitusinseneriõpe, loomaarstiõpe |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppetöö vormid ja mahud tundides |
loengud: 6 praktikumid: 4 seminarid: 6 iseseisev töö: 36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppevorm | lähiõpe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Toimumisnädalad | 8-15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eesmärk eesti keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aine eesmärgiks on anda ülevaade teaduse populariseerimisest. Anda teadmised ja oskused oma teadustöö tutvustamiseks erinevatele sihtgruppidele ning koostada teooriat ja praktikat ühendav õpituba. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eesmärk inglise keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
The aim of the course is to provide an overview of science popularisation. To give knowledge and skills on how to introduce one's research to different target groups and to compile a workshop uniting theory and practice. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õpiväljund eesti keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õppeaine eduka läbimise järel üliõpilane: - omab ülevaadet kommunikatsiooni põhimõtetest ja vahenditest; - oskab valida sihtgrupile sobilikud meetodid oma teadustöö tutvustamiseks; - oskab koostada terviklikku õpituba. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Õpiväljund inglise keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
On successful completion the course a student: - is aquinted with communication principles and tools; - is able to choose suitable methods for different target groups to introduce one's research; - is able to compile complete workshop. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sisu lühikirjeldus eesti keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sissejuhatus kommunikatsiooni, kommunikatsiooni alused, kirjalik ja suuline kommunikatsioon, õppimine ja õpetamine, tagasisidestamine, ideekaartide koostamine ja analüüs, õpitubade koostamine ja analüüs, praktiline õpitubade läbiviimine. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sisu lühikirjeldus inglise keeles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Introduction to communication, communication principles, written and oral communication, learning and teaching, giving feedback, composing and analysing mindmaps, composing and analysing workshops, conducting practical workshop. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rühmad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rühma tähis | Osalejate piirarv | Õppejõud | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ajakava | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20.10.2015 | loeng - Sissejuhatus, kommunikatsiooni alused / Introduction, communication principles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | / | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27.10.2015 | loeng - Kirjalik suhtlemine, sihtgrupid, eesmärgistamine, lugude rääkimine / Written communication, target groups, setting the focus, storytelling |
|||||||||||||||||||||||
03.11.2015 | loeng - Suuline suhtlemine, õppimine ja õpetamine, vahendid ja meetodid, tagasisidestamine / Oral communication, learning and teaching, instruments and methods, feedback |
|||||||||||||||||||||||
10.11.2015 | seminar - Ideekaardi koostamine / Composing mindmaps | |||||||||||||||||||||||
17.11.2015 | seminar - Ideekaartide esitlemine ja analüüs / Presentation and analyse of mindmaps | |||||||||||||||||||||||
24.11.2015 | praktikum - Õpitubade esitlemine ja analüüs / Presentation and analysing workshops | |||||||||||||||||||||||
01.12.2015 | praktikum - Õpitubade läbiviimine / Workshops | |||||||||||||||||||||||
08.12.2015 | seminar - Tagasiside, kokkuvõtete tegemine / Feedback, summaries | |||||||||||||||||||||||
Õppematerjalide info ja aine kodulehekülg | ||||||||||||||||||||||||
Kohustuslikud õppematerjalid | ||||||||||||||||||||||||
Soovituslikud õppematerjalid | ||||||||||||||||||||||||
Iseseisvate tööde loetelu ja juhised nende tegemiseks | ||||||||||||||||||||||||
Oma valdkonna ja/ või uurimisteemaga seotud kommunikatsioonikanalite ja õppematerjalide uurimine, näidete toomine, lugude kirjutamine, ideekavandi koostamine, õpitoa kirjelduse koostamine vastavalt kavale. Studying communication channels and study materials related to one's field and/ or research topic, finding good examples, story writing, composing mindmaps, writing workshops descripition according to the given outline. |
||||||||||||||||||||||||
Hindamisele pääsemise tingimused | ||||||||||||||||||||||||
Üliõpilane on läbinud aine, kui on: * Osalenud 80% kontaktõppes, * Esitanud õpitoa kirjelduse, * Viinud läbi õpitoa. Student has passed the subject when: * Participated in 80% lectures, * Presented description of workshop, * Held a workshop. |
||||||||||||||||||||||||
2 | / | 2 | ||||||||||||||||||||||